wohoo

2011-05-06 @ 08:36:23
Vissa dagar är bättre än andra? Jo tack.. Men vad ska man göra åt saken?
Har världens finaste i magen som jag tänker lägga all kraft på ist. Mitt lilla hjärta <3

Idag ska jag äntligen få höra bebis hjärtljud för första gången, jisess.. Kommer gråta en skvätt tror jag allt ;D
Har jag tur får jag med mig en kompis in också :))


Efter det blir det möte.. Imorgon är det 7 maj.. Det är en speciell datum, den viktigaste dagen på året, trodde aldrig det skulle funka, men det har det gjort :D Och nu vet jag, klarade jag mig igenom detta, då klarar jag allt!
Man måste stöta på problem här i livet, som man sedan kan ta sig igenom och lösa.. Då märker man hur stark man igentligen är som person!

Så som jag har växt som person på ett år.. Det är helt sjukt! Jag är så stolt över mig själv, och jag skulle inte vilja välja bort det tråkiga som hände ur mitt liv.. Då hade jag aldrig blivit den jag är idag, eller hur?

Min fina vän Sara.. Min fina Sara, som bor i kalmar.. Försökte hjälpa mig över telefon när det var som jobbigast. Kan inte förstå hur mycket jag sårade mina vänner & föräldrar.. Det är något jag skulle vilja byta bort!
Men, när jag tog steget.. Så fanns det otroligt mycket hjälp omkring mig som jag inte hade klarat mig utan..
Men om man får välja en person så är det helt glasklart! Min Sara, henne kunde jag ringa till när som helst och hon kom alltid med så bra råd!
Förutom min pappa, så är Sara någon som jag ser upp till. Min fina vän, hur hade allt detta gått utan dig?

Kan inte förklara hur tacksam jag är för att du finns vid min sida! Min fina vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback