Hjärtljud

2011-06-22 @ 21:35:54
Idag har vi lyssnat på hjärtljudet för första gången! Vilken underbar känsla, lilla hjärtat passade även på att sparka när hon skulle försöka räkna hjärtslagen ;) Haha, sköning.. På ultraljudet vände den rumpan till efter ett tag när den inte ville vara med mer. En bestämd person med andra ord ;) Det är bra <3
Det är helt otroligt vilken känsla, att man kan älska någon så gränslöst mycket.. Någon man inte träffat ännu!
den kärleken växer för varje dag som går.. Min bebis <3 Våran bebis <3
Om 5 månader, då är jag förhoppningsvis redan mamma.. Helt sjukt! Gud vad underbart!
Snälla säg att det inte är en dröm, och är det en dröm.. Väck mig inte då utan låt mig sova!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback