Pissdag!

2011-08-02 @ 18:27:56
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGHHHH!!!
Jag vill bara stå mitt ute i skogen och skrika mig hes! Jag har verkligen vaknat på fel sida idag, och det blir inte bättre!! Helvete vad jag hatar sånna här dagar! Det är inget speciellt som har hänt, jag är bara på uruselt humör! Det hela blev inte bättre av att en dum jävla telefonförsäljare ringde förut och inte förstod ett NEJ! Mitt humör blev knappast bättre då, och som grädde på moset har jag fått två stora finnar i ansiktet så det ser ut som jag misslyckats med botox.. Jävlar vad snyggt!
Dumma tankar, sånt man inte vill tänka på.. Det är det enda som kretsar i mitt huvud nu, vilket gör mig ännu mer irriterad!! Nu är det bara vänta på att klockar blir lite mer så man kan lägga sig och hoppas på att morgon dagen blir väldigt mycket bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback