ojojoj

2011-10-21 @ 21:16:16
Nu närmar det sig med stora steg. Idag är det exakt en månad kvar till BF.
Sammandragningarna har ökat och imorgon har jag fått en tid för kontroll på förlossningen. Helt otroligt att jag blir mamma snart :D Min ljuspunkt i livet!
Lite häftigt om den kommer nu, Sara kom hem till skövde idag! Kanske känner på sig att gudmor är i krokarna och vill titta ut nu :P Vi får se :) <3
Fick ett himla sött sms från min stjärna pernilla nyss. Hon har varit i ullared hela dagen och så skickade jag med henne ett bud om skötväska, så skriver hon nu och undrar om det är okej att hon inte kommer förbi med väskan ikväll?? Hon har ju ett hjärta av guld! Gravid & ont + ullared en hel dag.. Klart hon är trött när hon kommer hem, då ska hon inte behöva åka med en väska också.. Sötnosen!! Stöttepelare om någon, alltid där så man kan fråga om råd osv. Mycket glad & tacksam över att ha henne i mitt liv!
Så, detta var allt för idag.. Imorgon väntar en spännande dag :D iih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback