Lilla hjärtat!

2011-07-17 @ 12:20:02
Drömde inatt att jag födde världens finaste lilla flicka <3 Dock var förlossningen sjukt skum, så hoppas inte det går till så :P haha..
Det är helt sjukt, om ca 4 månader så får jag hålla i mitt lilla hjärta. Underbart & nervöst samtidigt! Kommer jag bli en bra mamma? Det är ju inte så att man får med en handbok om hur man ska vara, hur man ska göra. Finns många tankar som ploppar upp.. En tanke jag fick för några dagar sedan var när man ska klippa naglarna, tänk om något går fel?? Emser har jag ju klippt i pulpan av misstag, jag vill ju inte klippa min bebis :S
När man sover, om det är något med bebis.. Tänk om jag inte vaknar?
Många tankar.. Men det ska nog gå bra, det måste det göra helt enkelt :)
4 månader, sen är jag förhoppningsvis MAMMA.. Jag, MAMMA.. Det är ju helt ofattbart, och helt underbart. Vilken kärlek! Tänk.. när det är dags. Efter alla smärtor så lägger dom upp den mest värdefullaste & underbaraste på bröstet, i famnen.. Jisess.. Gud vad underbart!

Kommentarer

Postat av: Sara Prytz

Naglarna kan du fila, i början har dom ju så mjuka naglar så dom kan du lätt bara riva av, men vi använde en poleringsfil till Caspers naglar :)



Och du KOMMER att vakna när ditt egna barn skriker, modersinstinkt vettu :) Så det behöver du inte oroa dig för :)



Du kommer att bli en jättebra mamma och är det något så kan du alltid höra av dig till mig även nattetid :)



<3 <3 <3

2011-07-17 @ 12:56:23
URL: http://saraprytz.bloggplatsen.se

Postat av: Camilla

Tack gumman.. Du lär få 10 000 frågor av mig senare ska du veta ;) <3

2011-07-17 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback