tjohoo

2011-10-07 @ 10:59:43
Hej bloggen.. Glömmer bort dig i bland!
Händer en hel del nu för tiden, det är väl kanske dock inget jag vill ta upp i bloggen. Därför jag är så dålig på att skriva här antar jag.
Det jobbigaste kan jag dock ta upp, det är att min älskade svarta faran nu har fått somna in. Riktigt tungt beslut men det var det bästa för henne och tyvärr är det nackdelen med att vara djurägare, man måste inse när det är dags för sitt älskade djur att få somna in. Min första häst som jag först var fodervärd åt, och jag minns så väl när jag fick det där brevet på posten, där ägaren skrev över norpan på mig och hon blev MIN bara MIN. Nu klarar jag inte av att skriva mer då tårarna kommer...
Något roligare är ju att jag nu inte har långt kvar tills bebis tittar ut :D Jobbiga förvärkar & sammandragningar sitter flitigt i, men det är det värt.. Kan dock erkänna att jag börjar bli trött på att ha ont, men det kommer vara värt det :)
Har förövrigt gått upp minst 10 kg, senaste vägningen låg på 60. Något jag är väldigt glad över! Har alltid haft svårt för att gå upp i vikt, men nu så :D Hoppas det håller i sig när bebis har tittat ut också. Det enda jag kommer träna bort är isf om jag får en bulldeg till mage. Annars tackar jag och tar emot :D
Nu sitter jag och mumsar bullar och väntar på att tvätten ska bli klar. Ikväll åker jag iväg till barbapapa, mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback