mummelmummel..

2011-05-26 @ 17:35:26
Hahah, alltså denna dagen...
Började med att någon idiot ringer och inte säger något till min hemtelefon ETT i natt.. Det är ingen nyhet att det är någon idiot som ringde, men den idioten har ringt på dagarna förut.. Men nu, har jag fått nog! Så det kommer fixa sig det problemet..
Sen hade jag tvätt-tid.. Så fungerar bara en maskin, vilket ledde till att allt tog dubbelt så lång tid..
Sen när jag skulle ringa en del samtal, då märker jag att min telefon inte fungerar alls? Tänker att vilken tur jag har min mobil.. Vad händer? Jo, självklart slutar den fungera också.
Sen har det varit smågrejer som gått åt helvete hela dagen.. Blir så trött :P Nästan som när man är liten och allt är jobbigt och man bara vill stortjuta.. Jobbigt det kan vara ibland ;)
Nu har jag bestämt mig för att inte göra något alls speciellt resten av denna dagen/kvällen!
Imorgon är det fredag och helg. Jag och jejja ska in till skövde på förmiddagen, handla lite och så där.. Är ju mors dag på söndag med :)
Senare blir det troligtvis lite grillning/kubb och sen en tripp till hotellet.. Blir nog riktigt skojsigt :)
Nu ska jag smörja in mina ben, svank & nacke med mitt älskade hästliniment. Sen bara slöa framför tv:n :)))
Ha det gött allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback