Feber

2011-05-03 @ 09:28:49
Känner mig som ett utsketet äpplamos.. Med pamol har jag 38 i feber. Men det är ingen fara, man kunde få lite feber när man blir med barn.
Mitt illamående är mycket bättre :D:D:D Wohooo :D
När jag var på mvc sist fick jag reda på att jag har fått början till foglossning, så nu ska det startas med sjukgymnastik & ett bälte. När dom upptäkte det så tidigt så kan man förhindra värre problem senare in i grav..

Igår gick jag in i v 13 & andra trimester :D Nu är vårat lilla hjärta ett foster (vilket man har kunnat kalla det i 4 v) Men nu kan man andas ut lite iaf :))

Det är verkligen helt otroligt, går inte att förklara hur lycklig jag är! Det som gör mig ännu mer lycklig är att jag vet vilken underbar pappa våran lilla bebis kommer få. Helt sjukt underbart!

Livet, det kan ta en vändning väldigt fort!

Jag har inte så mycket mer att säga idag, än att jag är underbart lycklig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback