Underbar dag

2011-03-20 @ 10:32:42
Guuud vilken härlig & fin dag det är idag :)) Idag ska jag måla här i lägenheten, är inte så värst mycket kvar.. Igentligen behöver jag inte.. Men vill inte sälja den i detta skick som den är i nu :)

Hela jag känner mig som ett enda stort blåmärke! Bh:ar sitter inte alls bra längre, dom trycker åt som fan..
Magen, är uppsvälld som fan efter allt som händer där inne just nu.. Byxorna trycker åt och det gör ont.. Magen.. Jag är inte van att ha någon mage alls.. Nu.. Ser det ut som jag vet inte vad, kurrar och brötar i den hela tiden.
Finns mycket att klaga på.. MEN, jag kan inte säga annat än att jag inte gillar det, det är en otroligt mysig känsla.. Jag kommer helt klart sakna det. När jag vet att jag kommer sakna det så mycket, då gör det bara ännu ondare att göra det vi har beslutat oss för :(

Jisess vad svårt det ska vara.. JÄVLIGT svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback