Tidig morgon

2011-03-17 @ 05:20:39
Kan inte sova.. Vaknar upp och tror jag blöder hela tiden?? Vad beror det på?
Kräkts som tusan har jag gjort nu på morgonen också.. Så nu dricker jag ingefära-the.
Drömmer jobbiga drömmar, att jag är i affärer med min jättemage och köper barnkläder.
Vill inte drömma detta, för när jag vaknar.. Då blir jag ännu mer osäker.

Men jag tackar den högre makten (om de nu finns) för pappan till barnet. Han är underbar, helt fantastisk.. Han är den bästaste killen jag någonsin träffat. TUR att han finns..

Jag kan inte ens förställa mig tanken om jag inte hade haft honom med i bilden. Utan fått göra detta valet själv.. Jisess.. Ne, han är undebar helt enkelt.

En annan sak.. Jag förstår inte hur jag kan vara så ovanligt pigg?? Visst att kroppen är trött ibland, men hjärnan är superpigg.. Och om jag ska vara helt ärlig.. Så har jag aldrig varit så pigg som jag är nu.

Förut vaknade jag ca 12,30 VARJE DAG, även om jag gick och la mig i tid.

Nu kan jag inte sova längre än 6 timmar.. Har alltid vilat på dagarna förut också, nu kan jag inte vila.. Hur mycket jag än försöker, igår lyckades jag vila i 30 min :P

Men som kloka människor säger (min pappa).. Ju längre du sover på dagarna/ju mer du vilar.. desto tröttare blir man.. Sov ordentligt på nätterna ist. Han är bra han min pappa :)
Jag har världens bästaste föräldrar.

Mina vänner är dom finaste som finns, pappan är helt bäst & mina djur är superduper-bäst.

Fyfan vad jag har det fint :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback