hahahahaha

2011-03-14 @ 06:52:27
oj jisess... Nu glömde jag ju nästan en skiiiitrolig sak..

Jag fick höra igår att en kompis gjorde en upptäkt i hans tvättstuga, eller ja.. Utanför i källaren..
Vet ni vad han hittade??? Jooo en SKITHÖG!!! Hahaha fyfan..
Just bajset är ju ingen höjdare.. Men jag ser massa roliga bilder framför mig..
Och jag kan inte sluta skratta åt det, för vad är det för jävla pucko som sätter sig och skiter i källaren?? hahahahaha..
"eeeh, o noo.. Jag..åå, hmmm... nä fan, jag sätter mig här.. är nog ingen som ser eller märker nått.. Perfekt, nu var tvättmaskinen klar också" Hahahahahah

Tänk om.. Man kom ner i källaren i samma sekund som denne personen satt och gjorde sitt behov. Hur fan skulle man reagera då?

Jag skulle antingen börjat asgarvat.. Eller säga "Oj, ursäkta mig" typiskt mig att kläcka ur mig en sådan kommentar..
Sen skulle jag skyndat mig att hämta en av emser bajspåsar och gett ditt denne personen.. Det behöver den..
"hörrru din orumsrena sate, du plockar väl upp efter dig?"

hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback