Lådbil

2011-06-03 @ 11:35:57
Hahah, igår alltså.. Fyfan vad roligt jag hade! Så finns det dom som säger att det inte är roligt att vara nykter? Kyss er i arslet..
Så kul dom jag hade igår har inte jag haft på länge.. Var en klockren dag/kväll.
Allt man sa blev bara fel eller vad ska man säga? haha knäppt!
Efter LR mötet i skövde åkte vi hem till Tibro, så var det dags att cruisa lite i jejjas saab. Folk måste trott att vi var galna, men vi smälte in iaf ;D haha..
Efter det blev det lite grillning och förkrök för dom som skulle dricka, sen var det ner och gå runt bland allt folk och bilar.. Fick till och med åka lite riktig raggarbil, kul :D
Sen bara allt sjukt flöt på, men roligt var det :D Går inte förklara mer än att det var så sjukt kul.
Idag.. Är jag trött, känns som jag är sympati-bakfull? Hatar det där.. Men men.. Dags att rycka upp sig, för idag åker jag ut till min pappa :D wihii, ska bli kul :D
Träffa alla mina mysapor till katter & får & häst + att man inte får glömma min sötkorv till hund :D
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback