KALMAR

2011-06-10 @ 11:52:24
Har ju haft feber ett bra tag nu, sen har det gått över till magvärk & feber! Nu har jag fått svaret, uvi.. Otippat att jag har det? haha.. Men ska ner till apoteket snart och hämta medicin mot det så det försvinner... :D Wihoo!!
Idag ska jag städa, blev inte så igår.. Haha.. Usch vad lat jag har blivit :(
Men som rubriken lyder.. : KALMAR!!
Det bli min semester-tripp :D Åka till min finaste Sara & hennes AstriD i Kalmar, sen ska vi åka över till mitt älskade Öland :D Har inte varit där på tre år nu tror jag det blir?
Både mamma & pappa är avis på mig :P Vi åkte alltid dit förr.. Men nu efter nya omständigheter så får jag åka dit själv :D
Ska bli så otroligt kul :D Se hur dom bor osv, har ju aldrig varit där förut :O
Men bättre sent än aldrig :D <3<3
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback