I brist på annat..

2011-06-18 @ 22:22:01

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Svart
färg 2: Vit
färg 3: Rosa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jaop :D Någon som rimmar på Camilla 
Fått ditt hjärta krossat: Riktigt sårad.. 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Det kan man verkligen påstå :)
Fått reda på att någon har pratat om dig: Hahahaha
Kysst en kompis: Nej, det är väl inte det man har kompisar till?

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej? 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Då var jag hemma.. Hade lite folk här :) 
Vilken tid vaknade du idag: runt 8,30
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på film
Någonting som du längtar till: Mycket.. Men speciellt KALMAR & utan tvekan... Min bebis <3
Senaste gången du träffade din pappa: 2 helger sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Bort med bråk, få stabilitet mm.. Lite väl privat fråga
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja.. Flera stycken till och med..
Vad gör dig irriterad just nu: Någon som ligger mig närmast hjärtat..
Långt eller kort: Långt hår.. Gå kort bit? ;P 
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag har en bebis i magen

DIN FÖRSTA:
Operation: Blindtarmen
Piercing: I näsan
Tatuering: Min fjäril på magen
Bästa vän: Min underbara fd granne, Madde <3
Sport: Judo
Husdjur: Hund
Vaccination du minns:Sån där skit man fick gå på i skolan
Förälskelse: Hahah.. Den första var ju en klasskompis när jag var liten.. Den när jag var äldre.. Skriver jag inte om :) Alkohol du drack: Vitt vin som hette blue moon.. Hahahah

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Båda så klart
Kramar eller pussar: Båda där med
Kortare eller längre: Konstig fråga, men längre.. 
Romantisk eller spontan: Romantisk med en smula spontan ;) 
Tatueringar eller piercingar: En tatuering eller piercing gör inte en person finare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback