2011

2011-01-05 @ 13:36:31
I förrgår gick min älskade mommo bort. Jag orkar inte vara seriös med bloggen nu, jag orkar inte det mesta. Min Mamma bor hemma hos mig nu så vi får ta hand om varandra.

Jag orkar inte kämpa för att något ska vara, jag tycker att det ska flyta på av sig självt.. Man kan väl säga att jag inte orkar något just nu.
Jag tänker bara lägga ner kraft, tid & omsorg på sådant som får mig & mitt hjärta att må bra. Annat kan kvitta..

Jag förstår inte på mig en del folk, hur fan dom kan vara så medvetet elaka? Vem mår bra av att vara elak? Hur har man ens samvete till det?
Jag försöker se det bästa i folk, och finna en anledning till varför dom gör korkade handlingar.. Detta mår jag mycket bättre av, och visst är det roligare att vara omgiven av trevliga folk? Än att bara gå runt och vara sur, bitter & tyken mot folk?
yeyyeey

Har börjat plocka ner julen nu.. Lika bra att passa på när orken faller in..

take care, kisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback