Nästa inte mörkrädd längre...

2011-02-21 @ 18:58:06
Idag har jag varit & pratat med emma.. Hon är som en stödperson åt mig :) Hon har vart med och hjälpt mig när jag har haft det som tuffast i mitt liv, hon är min stöttepelare. Finns ingen som känner mig Camilla så bra som hon.
Vi pratade lite om vilken skillnad det är på mig nu och för ett årsedan.. Då hängde jag upp mig på saker och ting.. Jag var te väldigt mörkrädd.. Anledningen till det har jag redan skrivit om här i bloggen, det är snart 4 år sen..

Men nu tänker jag anorlunda, han ska fan inte få sabba mer i mitt liv. Det är knappast så att han kommer stå i parken här i riksbyggen när jag är ute å går.. Så nu är jag inte så mörkrädd längre, jag känner mig snarare trygg :)

Det är extremt mycket tack vare min hund som jag känner mig trygg också :) han har lärt mig att vara det. Vissa säger "det är bara en hund" Men för mig är det så mycket mer, han är min familj & han är min bästa vän.
Han gör mig trygg, och vad jag än gör så finns han alltid bredvid mig :) Han kommer aldrig svika mig, och det gör honom till att han är så unik som han är :)
Han är bäst min älskade emserpems <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback