Im going home..

2011-02-16 @ 15:31:43
Pust & Stön..Håller på att packa ihop mina saker för idag beger jag mig hem till tibro igen.. Bilen är fullproppad med grejer nu, fattar inte.. Jag får alltid med mig massa bös hem, lika mycket varje gång.. Det tar lixom aldrig slut :S hur fan får jag plats med allt i min tvåa? Tur jag har två st stora förråd.. Visst, har lånat bort ena förrådet till grannen som har sina blommor där.. Men nu får hon fixa eget place för nu behöver jag mitt förråd :)

Har hittat massa gamla saker från mormor som jag ska ta med hem nu.. Ska kila bort till mamma någon dag med det så vi kan dela upp sakerna :)

Jag har städat städat & åter städat åt pappa.. 6 rum & kök åt en karl... Det är lite väääl stort.. Men men nu har han det jättefint :) Har gjort iordning på mitt rum också, jättefint är det nu :) Tömt gardroben i mitt gamla syrum.. För det är nu Kajsas nya rum.

Vilken tur att jag inte rev ner den väggen mellan mina rum.. Så vi har fått varsitt nu.. Menmen.. Det kommer ändå alltid vara mitt gamla lilla syrum i mitt hjärta ändå :)

Känns lite sorgligt att åka hem nu när det är så hemtrevligt överallt.. Kommer kännas konstigt att komma tillbaka till min tvåa..
Har ju blivit van vid att hålla på dagarna i ända med att städa, lägga in i spisen, diska osv..

Fick ett jättefint tack-kort av min pappa igår, ska skriva vad det stod senare..
Jag blev verkligen jätte rörd när jag läste det. Har aldrig fått något liknande av honom någon gång tidigare.. Det är inte riktigt hans grej :P Sen igår fick jag det bara sådär.. Ingen speciell anledning alls och det.. DET värmde verkligen i hjärtat på mig.. Ett litet kort, Det betyder mycket mer än betydelselösa presenter eller pengar..

För det kortet kom rakt från hans hjärta, för mig är det guld värt :) Jag har verkligen världens bästa föräldrar.. Jag är en lyckligt lottad tjej :) <3


Take caree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback