...

2011-04-24 @ 20:46:17
Vissa sår har svårare att läka, vissa minnen är svårare att glömma! En tänkar kväll ikväll helt enkelt. Det behöver man, det blir genast så mycket lättare om man bara bearbetar det så fort det kommer i tankarna.
Man slutar dock aldrig förvånas över hur en del människor kan vara så elaka, hur dom kan tro så illa om någon dom ibland inte ens känner. Mitt svar till varför vissa människor gör så, är rädsla & avund. Men vissa kan inte hantera sina problem utan går långt över gränsen..
Jobbigt när sånt händer, men nu kan jag bara säga att jag ändå på något sätt är glad. Annars hade jag aldrig befunnit mig i den situationen jag är i nu, och det är det bästa jag någonsin varit med om!

Jag vet att jag kommer klara detta galant, nu är det bara att vänta..vänta..och..vänta lite till.. När jag har gjort det, då får jag äntligen hålla min älskling i min famn<3



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback