tlöööööööött

2010-10-12 @ 16:06:46
Fyfan vad trött jag är!! Tror jag skulle kunna sova bort hela dagen idag..
Började med att jag vaknade halv 9 efter att jejja ringt mig ungefär 1000 ggr utan vidare framgång.
Gick och la mig igen, vaknade vid 10 sen upp.. grejade lite och somnade om och sov till 13, gick upp.. nu sitter jag här och är dödstrött fortfarande.. Börjar jag bli sjuk??

Helgen har varit kanonbra! I torsdag var ja med älskade malin, vi åkte och kollade på hennes & daniels hus. Ni kan inte tänka er hur mysigt och fint det kommer bli :) Såååå glad för mitt hjärtegullsskull.
Sen åkte vi hem till mig & mosade pizza och chips till en vidrig skräckfilm. Sen var det dags att sova..
Upp på fredagen halv 5 för att bege oss till ullared..
Fyfan alltså, fullt med folk och massa skit.. Näe nu dröjer det innan jag åker dit igen! Men hur som så hade jag det underbart me älskade malindarling iaf :) Sen på kvällen blev det utgång med min sötis sara!
Utgången hade ju kunnat kvitta men vi hade kul innan iaf :D Spårar alltid som vanligt..
*jag skiter it, men morsan blir vansinnig*

Lördagen åkte jag hem och sen vidare igen,´en helkväll full med mys. Wow, så skulle jag kunna spendera resten av livet. Underbart!

Nu är det tisdag och jag måste verkligen städa här hemma, ser ut som fan..

Men jag är såå trötttt.. Glo på film och slappa ist? mm, tror nog det.


take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback