Evening of love

2010-10-04 @ 19:39:29
Nu ska jag göra något jag inte gjort på otroligt länge.
Jag ska dela med mig av mina känslor här i min lilla blogg..

Mitt liv är som en berg & dalbana just nu.. Men det är väl så livet är? Ena stunden är det så bra så man tror man drömmer, nästa sekund är det en levande mardröm.. Det är läskigt hur fort bra saker bara kan försvinna.

Jag har byggt upp en stor mur omkring mig och haft en speciell person på en piedestal. Så har det varit i över tre år, och det finns ingen som en har kunnat vara i närheten av att bryta denna muren.
Och speciellt inte kunna få bort den speciella personen från den platsen.
Jag har varit sluten, och har inte kunnat släppa in någon alls. Sen har jag inte kunnat älska någon ny.
Tills du kom..

När jag såg dig första gången var det som en konstig dröm. Det var som det gick elektroder i hela kroppen på mig och jag rös till. Sen varje gång jag kollade på dig var det som en blixt slog ner i mig. Hel konstigt.. Går helt enkelt inte att beskriva. Den känslan var unik, och när du sedan kom fram var jag så nervös så jag klarade knappt av att titta på mig. Man kan verkligen kalla det once in a lifetime feeling!

Att du sen skulle bli min trodde jag var för bra för att vara sant, och man kan verkligen säga att jag svävade på rosa moln. Du var min pojkvän! Det räckte med att du tog på mig så fick jag rysningar i hela kroppen och så fort jag var utan dig så saknade jag dig, så fort jag tänkte på dig var det som om det bodde tusen fjärilar i magen på mig. Jag var kär..Och jag älskade! Mer än jag någonsin kunnat tro att jag skulle kunna göra.
Med dig var jag så otroligt trygg, du kom förbi min mur hur lätt som helst och mitt hjärta fick du direkt.
Sen kom det jag trodde skulle bli det svåraste.. Den dagen du fick reda på om det mörka i mitt förflutna.. Det som nästan ingen vet om.. Då trodde jag att du skulle lämna mig. Men det du gjorde var att du höll om mig och pussade mig istället när du fått reda på det.
Jag måste drömt, för du var för bra för att vara sann..
Man målar lätt upp en drömbild om hur framtiden kommer att bli.. Och självklart så målade jag upp min drömbild om oss, hur vi skulle ha det! För du var den rätta för mig, och det är du som är Han.

Det som gör så ont nu är att veta det att min drömbild jag hade om oss två kommer du uppleva med någon annan. Du kommer ha dom känslorna jag har för dig för någon annan.
Det gör otroligt ont när man ger sitt hjärta till någon som inte känner samma.
För mig finns det bara du och du kommer alltid tillhöra en del av mitt hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback