knak sa revbenet

2010-11-09 @ 19:03:36
Happ, trofan att jag har haft ont i min stackars käke, muskeln var överbelastad och till slut orkade den inte mer.. Så det förklarar min jävla värk.. Stackars lilla muskeln, nu är den helt slut. Så ska få avbelastnings-skena i slutet på veckan... SCHNÖÖGGT!!

Sen var jag & pappa och fikade hemma hos anne-lil & älskade kajsa. Nu har jag och kajsa planerat vårat sthlm besök, ska komma och våldgästa min söta sandra hela helgen + att jag ska iväg själv på en mycket efterlängtat & spännande besök ;) Jisess.. Jag SJÄLV i stoooora sthlm, tunnelbana.. Själv.. Mammamia.. Men det är det värt ;)

Wellwell, väl hemma här så gick pappa ut med emser.. Strax efter ringer han och gråter.. Han ligger utanför och kommer inte upp.. Har trillat och det bara knakade till i revebenen.. Så det blev att hjälpa honom upp, ta in honom och ringa sjukvårdsrådgivningen..
Sen får jag prata med en jävla idiot som antagligen köpt till sig jobbet. För fanskapet frågar om han kan andas..????? Neee, han ligger här och dör vettu..
Sen säger hon:- men det är nog inte så farligt..
MEN VAD SKÖNT ATT HON ÄR LÄKARE OCH KAN AVGÖRA DET GENOM TELEFONEN... IDIOT!!!!! Åååå vad arg jag blir på sånt folk..
Hon som jobbar inom vården borde fan vara lite mer kunnig än så.. JISESS...

Aja, min älskade papps är på akuten nu iaf, INTE jouren som hon sa... håller mina tummar för att det går bra med honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback