i let the bad once in and the good ones go

2010-11-23 @ 12:46:01
lalalalalaaaa

Är lite småkul.. alla möten och skit som jag är på så får jag alltid samma fråga.
Har du pojkvän? inte.. Syskon då? inte det heller nej.
Så ser jag i deras blick att det skriker stackars flicka.. Men varför??
Ett syskon, blodsband visst.. men vafan behöver man det till? Finns nog alltid någon annan jag kan ta ett organifrån om det behövs ;)
Pojkvän.. Det finns alltid någon som ställr upp på den biten också.
Men kärlek?
Jag har så underbara personer i mitt liv, och mina närmaste vänner.. Dom har en del av mitt hjärta. Och jag vet att så mycket som jag älskar dom kommer jag aldrig kunna älska en kille.
Ni speciella personer är mitt allt, en vän beskriver inte det ni är för mig. För ni är så mycket mer.. Ni är mitt liv & min familj!!
DJSM! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback