Goooooood Morgoooon

2010-11-10 @ 07:59:27
Pappa fick komma hem igår, läkaren sa att två revben var brutna, röntgen visade att inga revben var brutna, sen skickade dom hem honom.. Skönt & tur iaf :) Min lillepappselapps..
Snart ska jag ut i kyla och bryta revbenen ;) Haha, nejdå.. Jag får gå försiktigt helt enkelt.. Men just nu går jag nog inte ut, för den lilla plogbilen kör rally här utanför... Säkrast att hålla sig inne då.

Just nu sitter jag i valet & kvalet.. Skulle hjälpt en kompis att flytta idag, men tror att jag helt enkelt får tacka nej till det. Inte nog med vädret så måste jag även styra upp det här hemma lite också.. Och tvätta....Jisess.. Tvättkorgen är överfull * 2..

ne, mer kaffe så jag piggnar till.. sen ut i snön och leka med emsälsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback