6 månader

2010-11-07 @ 18:34:08
Japp.. Känns som att fylla år, fått många grattis idag av mina sötnosar.
Utan dom hade detta aldrig gått vägen.. Den stöttningen jag har fått är guld värd. Folk som bryr sig, det är fan det bästa som finns. Sen finns det dom som inte tänker på det alls... Men där ser man ju bara vad det är för några också.

Igår var det halloween fest i vasastaden.. Våran årliga tradition, så jäkla kul var det. Och alla hade verkligen lagt ner energi på det, sminka sig i timmtal och verkligen gått in fört.. me lovelovelove them.. Underbara skövdegodingar <3

Nu har jag precis pratat med min favvoida, hon är gravid i 8:de månaden och ringde nu för att berätta att hon har sammandragningar, åååååååååååååh, det pirrar i hela magen på mig. Känns inte som man orkar vänta tills det lilla knytet ploppar ur!! Underbart ska det bli, tur att hon bor så nära också. Snacka om att jag kommer vara där varenda dag!! Hon har iaf lovat att höra av sig så fort något nytt händer, så uppdaterad till 10000 är jag. Wihiii.

Ikväll blir det film-mys, finns ju inget bättre än det på söndagar.
Åååå Vad jag älskar mina vänner, idag älskar jag dom extra mycket.. Ni är bäst!

Kommentarer

Postat av: maarika :)

2010-11-07 @ 21:11:36
URL: http://cosedellavida.blogg.se/

Postat av: maarika :)

ååå vad spännande :D

2010-11-07 @ 21:12:04
URL: http://cosedellavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback