Lightning Crashes

2010-03-14 @ 16:52:05
Varför ska dåliga saker hända bra personer?
Varför ska hemska onödiga saker hända som inte alls igentligen ska hända?
Många frågor och inget riktigt svar mer än att livet är förjävligt orättvist ibland.

Nu är jag hemma hos mina föräldrar igen, har varit här ett tag nu. Men imorgon ska jag tillbaka igen till min lägenhet, och jag hoppas att det kommer gå bra.

Idag är en jobbig "tänkar-dag".. Jag vill dra tillbaka tiden några år, få saker och ting ogjort, blablabla osvosv.. Det gäller helt enkelt att gilla läget.
Minnen är inte tiden som har gått, utan det är vad man väljer att minnas och vad man väljer att komma ihåg. Vissa saker vill man inte komma ihåg men det sitter ändå fastprintat på näthinnan, men sen finns vissa underbara minnen som man aldrig vill ska försvinna.

Imorgon börjar en ny vecka, en spännande sådan också. Får se hur saker går helt enkelt :)

Fick ni något konstigt telefonsamtal eller sms från mig igår?! Ta inte illa upp, eller tro på dom för mycket.. Det var ett spel jag spelade, tur för vissa och synd för andra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback