fuck you

2010-06-11 @ 12:32:18
jävlar vilket pisshumör jag är på idag!!
Trött på vädret, trött på situationen och mest av allt så är jag trött på FOLK!
Trött på att folk inte kan sköta sitt eget utan lägga sig i allt, trött på folk som tjatar om sina små problem, trött på att ge,ge,ge och inte få tillbaka, trött på lögner.
Fan blir bara ännu mer förbannad när jag tänker på det!
Just nu är jag så inihelvetes självupptagen och ego så det finns inte, men det får jag vara eftersom jag har en jävligt bra anledning till det.
Just därför orkar jag verkligen inte med andra självupptagna jävlar som enligt mig inte alls har någon orsak till att vara det!

Nej, idag ska jag träffa underbara människor och endast dom ska jag lägga ner min glada kraft på, för det är dom som gör mig glad & får mig att må bra och det viktigaste av allt, Dom ger mig beröm & stöttar mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback