UUUUUUUUUNDERBART!

2010-01-29 @ 23:09:49
Finns denna turen?
Igår var jag på banken, fixa papper & fick de bästa nyheterna.
Idag hade jag en underbar dag med malindarling, allt har varit perfekt..
Kommer hem, kollar inte posten utan för att det mest bara är räkningar och skit man får.
Nu klockan 23 kollar jag igenom posten.. Det här är fan inte sant!!!!
Hade fått brev från min chef i skövde, samtidigt som jag vet vad min chef i tibro vill.. Nu kan jag välja vilket jag vill.. Finns denna turen? Fast jobb, egen lägenhet, bästa vännerna, bästa familjen? Fan vad allt har fixat sig nu.
Nu är den svåra frågan vad jag ska välja för jobb? Hmmm, denna frågan trodde jag inte att jag skulle behöva svara på redan nu. Meeeeen life is wonderful!!!!!!!



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback