Nytt liv, nya möjligheter

2010-01-13 @ 17:30:35
När jag nu ska påbörja mitt nya liv dvs att jag ska flytta, så passar det ju skitbra att rensa på massa saker.
Jag är en samlare & samlar på saker som är betydelsefulla för mig. Men nu får det vara nog, nu ska saker och ting slängas. Ska endast spara minnes-saker från en person, då den alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta. Resten ska bort!!

Känns skönt att göra sig av med saker, släppa taget helt enkelt. Då inser jag samtidig att det inte alls var svårt, men om det inte var svårt? Då tror jag inte heller att de känslorna jag hade var äkta. Eller tror och tror, jag VET att de inte var äkta.
Det är stor skillnad på tycka om, vara kär & älska.
När jag tänker på det blir jag nästan rädd, jag har inte älskat någon (mina vänner & familj räknas inte med) person på länge, den senaste var tre årsedan, men han finns ju självklar fortfarande kvar i mitt hjärta och jag vet att det är därför jag har svårt att älska någon ny! Igentligen borde jag släppa taget, men det går inte. Jag håller kvar & kommer aldrig släppa taget, aldrig någonsin! Det var den lyckligaste tiden i mitt liv, det kan jag ALDRIG släppa taget om!

MEN allt annat ska nu bort, och vet ni vad?
Det känns UNDERBART!


Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback