Det finns bara en av mig och det är jag

2010-01-10 @ 20:11:30
Shit vad bra jag har det!
Strax har jag min egna bostadsrätt som jag själv äger, jag har två jobb som jag stortrivs med & jag har världens bästa familj.
Utan min mami & papi vet jag fan inte vad jag skulle göra, helt klart bäst är dom!

Varit i tibro i fyra dagar nu & jobbat. Varje dag har jag gått förbi min lägenhet, gud vad jag längtar!
Det roligaste utav allt är att den ligger mellan ida & jejjas lägenhet, vi blir den gyllene triangeln ;) Genom mitt köksföster ser jag jejjas balkong, genom min balkong ser jag idas köksfönster :P Så jäkla gött.
Inte långt kvar nu, och tills dess.. Då ska jag fan jobba gärnet, klirriliklirr in my kassa ;D

Haft sjuk dröm inatt också, varför i helvete drömde jag om DIG? Vart fan kom DU ifrån? FÖRSVINN lika fort som du kom tillbaka tack!

De senaste dagarna har jag märkt hur jävla liten världen är igentligen, helt otippade saker händer hux flux. Sedan har jag en stor fråga i min hjärna och det är hur fan illa vissa personer beteer sig ibland.
Ta vara på dom man har ist för att stöta bort dom, det är ändå endast en själv som förlorar på det!


Love till er som tror att ni förtjänar det!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback