tjolahopp

2010-02-05 @ 07:15:35
Numera är jag tibroboo!! Flytten har gått jättebra, exktremt mycket tack vare jejja. Utan hennes hjälp hade jag verkligen inte varit klar. I måndags natt gick hon hem halv 4. Sen var hon här innan jobbet på tisdagen och hjälpte mig igen! Så underbar hon är :)

Nu är allt klart och jag är skitnöjd. Det är precis så som jag vill ha det. Sen visst, finns saker jag hittar som jag kan fixa till, såsom spackla hål i väggen osv.. Men det är ingen panik direkt!

Mina missar älskar sitt nya boende också, dom har anpassat sig skit bra och man ser verkligen på dom att dom trivs.

Nu undrar jag själv varför i helvete jag är uppe redan nu, men mne..
Malin berättade för mig att om man gick upp 8 ist för 12 i några dagar så tjänar man in en hel dag på det..
Synd att gå miste om en dag ;) Så nu sitter jag här i min underbart fina vardagsrum & dricker kaffe.

Nu är det helg också.. Händer då?? Jag jobbar kväll imorgon och på söndag så för mig blir det nog allt en lugn helg.

Take care, byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback