Ni vet när man är liten, så finns det allt...

2010-12-18 @ 18:44:30

img_0094 (MMS)

Ni vet när man är liten, så finns det alltid en tjej som alla tjejer vill vara och alla killar vill ha. Den tjejen blev jag kompis med när vi bökade 4 an. Efter det har hon alltid funnits där, första killen första kärleken första brustna hjärtat, första dödsfallet, och nu när mina föräldrar skiljdes. Hon har alltid funnits vid min sida. Det finns inga tack som räcker för att hon Alltid funnits där. Hon är en äkta vän och hon kommer alltid ha en del av mitt hjärta, min Sara Johansson, bästa vänner föralltid sa vi när vi var tio, nu snart tolv år senare är vi fortfarande vänner ! Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback