Söndag

2009-09-13 @ 17:48:26

Usch, känns som jag har festat non-stop i evigheter. Kroppen är helt slut, måste bero på att naprapaten har börjat rota i ryggen på mig. Usch usch, idag är jag verkligen allt annat än fräsch måste jag erkänna. Tur att jag bor mitt ute i ingenstans så slipper jag visa mig för någon.

Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag, fixa hårinpackning och sånt skit idag med tänkte jag!
Imorgon är det måndag och dagt för jobb igen, börjar med en dagtur imorgon.. Hatar måndagar och speciellt dagturer på en måndag, kan det bli segare?

Igår hade jag en jättemysig kväll med massa filmer och godsaker, kom en liten tår också måste jag erkänna. Hjärtat hade gjort det jättemysigt med massa godis och chips när jag kom. Kvällen avslutades med en skräckfilm som jag redan sett dock, var till och med exakt en vecka sedan när vi såg den.
Förutom att jag hade annat sällskap förra veckan ;)

Nej, nu ska jag allt ta och sätta lite fart.



Take care, byebye


Kommentarer

Postat av: Jesse

=)

2009-10-08 @ 22:23:57
URL: http://kodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback