Sjuuuk!

2009-10-26 @ 19:27:18

Gud vad jag har drömt inatt..
Drömde att jag var tillsammans med en jag känner, dock är han ej någon lockande pojkväns-typ.. Efter det drömde jag att jag hade fått svininfluensan, vilket var extremt jobbigt att ha.
När jag vaknade kände jag mig skit dålig, "måste vara bara för att jag har svininfluensan" tänkt jag, strax efter det så undrade jag varför i helvete jag var ihop med P*****.. Kom som tur på snabbt efter att jag varken hade svininfluensan eller någon ny pojkvän..
Pratade strax efter det med Jejja och berättade genast min dröm om honom för henne (Har fått hära av en speciell person att om man berättar sina drömmar så händer dom inte) för att vara på den säkra sidan.

Idag har jag & jejja säkert pratat minst 6 ggr, hänt mycket idag att prata om! Båda har typ lipat i telefonen, dock ej samtidigt! Skönt att jag har min Jejja :)

Fick reda på en mindre rolig sak idag, men chansen är extremt liten så det känns bra. Men fyfan om det skulle vara så att jag har 99% otur.. Då åker jag nog ifrån detta land och stannar borta i många månader framöver!

Ja, vad har mer hänt? Jag har blivit sjuk, inte alls roligt! Druckit kaffe/te hela dagen..
Måste gå in och duscha men känner mig allt för lat för det, så funderar på att hämta min "dusch-stol". Undra vem jag har fått det ifrån? :P Dock var det för jobbigt att sitta på en stol ibland så då la han sig ner i duschen ist.. Mycket sött, men inte i min smak :P

Denna veckan känner jag att jag har fullt upp och inte nog med det så har jag blivit sjuk! Fan, hur ska jag orka??

*Doktorn 27/10
*Jejja & Tibro/gbg/basta/hotellet 30/10
*Halloween 31/10
*Jobba kväll 1/11
*Doktorn (igen, under denna veckan)?
*Malin onsdag eller torsdag?

Utöver detta ska jag bygga mer fårboxar, fixa inför halloween, fixa iordning glöggen så den är klar i mitten på november. + Att jag har några mer jag skulle vilja träffa denna veckan men vart är tiden? ja, borta!

Hade ett trevligt telefonsamtal förut med, så nu känner jag mig extra stark igen, skönt! Nu längtar jag tills det blir fredag till att börja med ;)


Take care, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback