I gotta feeling, that tonights gonna be a good night! ;)

2009-10-30 @ 10:16:36
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, äntligen helg :D

Nu har jag lite saker att fixa med innan jag åker till tibro. Vi skulle ju åkt till gbg idag men det skiter vi i. Båda mår halv kasst och sen var det bara en affär vi ville gå till.. Känns lite onödigt att behöva åka ända dit bort för en affär. Som tur är så är jejja aldrig omöjlig ;)
Så nu blir det skövde ist.

Kommer bli lite som förr ikväll med jejja, jäklar vad roligt det ska bli. Får se vart allt slutar ikväll :P

Imorgon ska jag tyvärr åka in tidigt till skövde så får se hur mycket sömn det blir för mig inatt..
Eller tyvärr är extremt synd att säga då det kommer bli så grymt kul imorgon :D Då jäklar snackar vi om fest!!
Så som jag och malin har planerat denna halloween, köpte klänningar för över en månad sedan och planerade vad vi skulle vara för två månader sedan. :) Men nu jäklar så är det imorgon, och vi kommer vara supersnygga ;D

Hepp, på med partymusiken på högvolym och fixa vidare.. Det ska jag göra nu ;)



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback