Someday we will know...

2009-11-11 @ 18:46:31
...and know we do.

Igår var det jättemysigt, två skräckisar blev det. Den sista vi såg var verkligen den läskigaste jag någonsin sett, trodde jag skulle spy av rädsla. FYFAN säger jag bara!!
Trodde aldrig att jag skulle kunna somna efter den filmen, men det gjorde jag :)

Idag har jag gjort så lite som möjligt. Kom in från stallet nyss, det är väl det vettigaste jag har gjort idag iaf. Planerat lite mer där ute, på söndag kommer ju nämligen ytterligare 15 st får hit. Gooosigooos :D

På tal om idag, den 11 november, 11/11, Elfte november.. Ja, ni förstår :P
Så är det en liten speciell dag, eller ja.. Kunde varit det om vi aldrig "gjort slut", det hade varit en månad idag iaf!
Hehe, hade aldrig kunnat drömma om att jag i mitt nästa förhållande inte ens skulle hunnit fira ett månads dagen. Men men, det blir aldrig som man tänkt sig!
Sen vet jag inte om man kan säga förhållande när det endast varade en vecka?
Nåväl, skit samma & slut skrivet om det :)

Imorgon ska jag till Tibro (wiiihiiiii :D) ska blir lika trevligt som alltid, senare på kvällen blir det utgång i skövde. Mycket trevligt det med!
På fredag är det dags för skövde så jag kommer förhoppningsvis hem på lördag. Men med mig vet man aldrig, det återstår att se ;)

Gud vad jag redan älskar min kommande tatuering, den beskriver verkligen mig :) Lovelovelove
Men ni får allt forsätta att vara nyfikna för jag kommer inte säga vad det är ;)


Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: majsan

haha, neeeeej inte mer får :D



tss, jag kommer tvinga dig att berätta om din tatuering ;)

2009-11-11 @ 22:40:29

Postat av: Camilla

Hahaha, joo.. Mer får bara, pappa ska tydligen bli fårfarmare ;D



Hehe, bara för att du är du sara så kanske du kan få reda på innan var det är ;)



USch vad jag saknar dig! <3<3 Big love

2009-11-12 @ 10:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback