i wanna feel the sunshine shinin down on me and you

2009-11-25 @ 22:16:45
Ledig dag idag, så jag har bara varit hemma & fixat lite inför advent :) Shit, vad tiden går snabbt.. Nu bara det rusar fram känns det som..
Imorgon är det jobb igen som gäller + fredag, men då jobbar jag till två så efter det ska jag träffa lite folk som jag tycker väldans mycket om :)
På söndag är det jobb igen (jag har blivit en riktig arbetsmyra :) Så på fredag blir det lite festligheter förhoppningsvis :)

Det är läskigt nu för tiden, det känns verkligen som det är tre år tillbaka i tiden, varför kommer detta nu?
Kanske är det för att det är exakt denna perioden för tre årsedan som jag var som lyckligast?  I dont know.
Men ont gör det!

Tillbaka till verkligheten så har jag mycket roligt på g, fredag till att börja med, sen nästa helg & efter det 17-19 dec, wihii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback