!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-05 @ 19:21:20
Jag mår skit!! Nu ska jag lägga mig med min frank framför tv och bara mysa!

Igår var mysigaste kvällen på länge, först ljusparty hos min fru (Ja, vi har gett varandra en chans till och nu blir det ingen skilsmässa på många år framöver) sen var det mysfilmkväll med massa godis och annat med Ida & fru.
Efter första filmen gick ida och bytte plats med en mycket go person. Ny film blev det sen gick vi och la oss när ögonen inte orkade vara öppna längre. Ja, alltså en underbar kväll :)

Imorgon hade jag tänkt att hälsa på min käraste syster, men som det känns nu blir det vårdcentral ist. FANFANFAN!!! Hatar att vara sjuk!



Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback