Tillökning

2009-05-11 @ 14:48:15
Snart är klockan kvart i tre och jag sitter fortfarande i min supersköna & supersnygga morgonrock som jag fått av älskade syster.
Känner att det börjar dra lite i kroppen, måste städa på mina rum.. Ser ut som fan just nu.
Igentligen får det lov att se ut som hej-kom-och-hjälp-mig då jag är sjuk.

Satt på akuten hela kvällen/natten igår, så därför får denna dagen bli som den blir.

Igår mina kära vänner så fick jag tillökning i min kattfamilj (JIIIIIIIIIIIIIPPPPPIIIIII)
Kiara födde fram två stycken små sötlurvar, syndes på långa vägar att det var hennes & zorroborros ungar. Synd att Zorro inte kan se hur söta hans barn är, (snyft :( )

På tal om mer tillökning så har en tjej från min förra klass fått en liten pojke, stort grattis & lyckönskingar till henne :)


Nu ska jag ta lite roliga piller och hoppas på att må bättre..


Take care, byeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback