Mirakel

2009-05-12 @ 12:14:03
Zorro har hittat hem :D
Var och hämtade honom i SKÖVDE igår, och nu sitter han här i mitt knä.
Han  vill inte vara ifrån mig, han följer mig överallt.. Skulle han inte se mig så ropar han efter mig tills jag svarar.
Jag är såååå lycklig nu.
Det viktigaste utav allt är att jag ALDRIG gav upp hoppet om att hitta honom, även fast andra sa till mig att honom skulle jag nog inte få se mer. Men titta nu? Nu ligger han i min famn igen och han är hemma.

Hur jag hittat honom i skövde skriver jag senare eller någon annan dag. Jag är för lycklig för att sitta vid datorn, jag vill bara pussa & krama på zorro hur mycket som helst.



Take care, mjao mjao

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jättekul att höra! :) Skönt att ni hittade honom!

2009-05-12 @ 22:31:14

Postat av: Majs

/majs

2009-05-13 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback