Home sweet home?

2009-05-05 @ 14:33:05

Har inte varit hemma på evigheter känns det som, visst i torsdags & fredags var jag hemma.. Men ändå inte hemma då vi satt på kullen hela torsdagen och fredagen spenderades hos grannen.
Nu är jag iaf hemma, känns dock inte som hemma längre? Skit skumt..

Blir så less på detta vädret, igår var jag iväg och köpte blommor innnan jag åkte hem. Tänkte jag skulle plantera och grejjer idag menjag orkar knappt lyfta ett finger när det är så tråkigt väder.

När jag kom hem igårkväll fick jag reda på att min älskade zorroborro inte varit hemma på några dagar, har varit ute och letat både igår och idag utan att hitta honom. Min plutt :(

Det är sånna här dagar jag ingentligen borde sy, men jag orkar inte, det värker i hela kroppen på mig.. Feber på gång kasnke?

Nu ska jag ringa malindarling, känns tomt utan henne. Vi har ju trots allt varit med varandra oavbrutet i en evighet nu!
And i love it :)




Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback