you spin my head right round

2009-03-19 @ 20:39:04
Som ni ser har jag inte skrivit här på mycket länge...
Beror helt och hållet på att jag haft mycket för mig, alltså inget jag vill skiva av mig här.
Just nu är huvudet upp & ner, in & ut.. Även detta något jag absolut inte vill ta upp i bloggen...
Min dator är totalt sönder, så därför får jag låna min pappas dator, detta tangentbordet och jag kommer absolut inte överens så är texten konstigt så skyller jag på det ;)

IMORGON ska jag ÄNTLIGEN till salooooonen :):) Har inte varit där på ett tag (missat två fredagar) och det känns, behöver den positiva energin samtidigt som man kan prata av sig. Finns inget ställe som liknar detta och det är så underbart!!

Jag blir tokig på mig själv just nu..
Alla har vi våra magkänslor, och det sägs alltid att man ska lita på den. Men just nu känns mig magkänsla..fel? Är jag helt paranoid eller stämmer den? Någon stans borde jag fått det irån? För magkänslan "ploppar" väl inte bara upp sådär utan vidare?? Hur som haver så är jag arg, förvirrad, besviken, sårad? ALLT utom glad. Så kan det vara..
Som en vän sa ( som stämmer så bra) "livet är ett spel" och det är det tamig fan utan tvekan!!

Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: Karin

Yes!! Utan dig är saloonen inte sig lik!! :-) Kramar!

2009-03-21 @ 11:21:34

Postat av: Eva

Grattis till jobbet!! :)

2009-03-27 @ 13:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback