Right here in my arms

2009-03-28 @ 18:24:37
Idag är ingen bra dag för mig, förbannad som ett bi är jag.
Riktigt riktigt förbannad, om det är EN sak an inte ska göra med mig så är det att gå mig bakom ryggen, för jag märker det (nästan) alltid, så det är ingen idé att försöka ljuga för mig.
Det som stör mig efter det är att räcker det inte med en partner? Måste man ha två för att bli nöjd? Jag är inte en sådan person som tänker dela med mig iaf, aldrig i livet!!

Sen blir jag så arg på mig själv, att jag verkligen har öppnat upp mig, visat mina känslor och verkligen blottat mig! Något jag ångrar grovt nu! Fyfan var verkligen inte värt det..

Nu är jag arg & sårad, ikväll vill jag verkligen inte vara själv!

STORT TACK till alla ni som har grattat mig till jobbet :)

Om det nu skulle vara så att personen jag skrivit om läser detta så har jag en hälsning till dig; Hoppas det var värt det och att du är nöjd nu! Tur att du visade denna sidan så fort, det gör att jag blir mer övertygad om att jag är värd något mycket bättre än dig och någon som nöjer sig enbart med mig!!

Kommentarer

Postat av: Eva

Jag är inte helt säker på att jag vet vem du menar, men oavsett vem det är så låter det som en skitstövel som inte är värd att ödsla nån energi alls på!!



Om du behöver hjälp så lovar jag att hålla i den medans du pucklar på den!! ;)



Kram

2009-03-29 @ 19:27:14

Postat av: Karin

:-( Neeej, inte mer smärta nu! Vad är det med folk egentligen? Ingen moral, ingen vilja att göra gott i världen? Avskyr att se goda hjärtan fara illa i den här världen - som är tydligen är full av idioter... KRAM på dig!!

2009-03-30 @ 12:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback