heeeeerre jisess

2009-03-01 @ 20:41:15
Vilken helg.. Sitter här nu helt utmattad men tvingar mig själv till att skriva lite.
Helgen började med en torsdag och spontanutgång. Jag hade jättekul & kvällen började på vatra där jag fick min första & absolut inte sista suck & blow (stavning?). Efter det blev det bogrens och vad som hände mer tar jag inte upp i bloggen.

På fredagen var jag & malin på saloonen där det var lika trevligt som vanligt.

På lördagen firade jag kära casper, sedan hem för att rida och efter det in till stan.
Var på inflyttningsfest hos Katrins kompis, väl där blev det spontanutgång för mig, Malin & Katrin. Vatra för den delen...

Hahaha, sen efter vatra var vi knäppa som vanligt och åker på efterfest i Falköping, med tre killar som vi inte känner. Hur jävla smart kan man vara? Senare kom det fram till att vi hade gemensamma vänner så då var det inte så farligt som det låter, sen för det andra så var dom hur snälla som helst.

Idag har varit en jobbig dag, vart trött & frusen och mår som jag förtjänar.

Men gud vad roligt jag har haft, något jag kommer minnas länge :D

På fredag så finns jag på vatra om någon vill fira 00.00 slaget med mig, jag blir ju stor flicka nu :)
Vill ni/kan ni inte på fredag så syns vi hemma hos mig på lördag.

Take care,  byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback