doppidobidoo

2009-03-03 @ 22:09:56

Nu närmar det sig med stora steg, i like it!!

En tråkig sak - nu kommer Sara bli ledsen, är att min häst ploy har blivit sjuk.
Så imorgon blir det till att gå upp tidigt för att möta vetrinären. (Läser du detta nu Sara så bli inte orolig, det är säkert inget allvarlig, men bättre att vara på den säkra sidan).

Annars är det bara bra saker som händer nu, planen kanske blir ändrad. Så det blir skitbogrens (Evas ord som jag tycker är mycket roligt) förhoppningsvis på torsdag, sedan vatra (Nykter, eller så gott som) på fredag, och sedan självklart här hemma på lördag. Iiiiih vad jag längtar, kommer bli underbart. Vad mer kan man önska sig än att fira sin 20års dag ihop med sina vänner & dom man älskar??

Imorgon blir det förhoppningsvis handling av alla saker som jag behöver på lördag. Ska även iväg till kära & roliga arbetsförmedlingen. Så idag blir det fullt upp, iofs så beror det på vad vetrinären säger :/ för min häst gå självklart i första hand.

Take care, byebye


Kommentarer

Postat av: Eva

Haha.. du får använda mina uttryck så mycket du vill!

Hoppas det blir bra med Ploy!!!!!



och att ni får himla skoj på lördag.. jag ska jobba hela helgen :P



Ses nästa fredag!?



Grattis i förskott om jag glömmer, är värdelös på att komma ihåg födelsedagar!



kram

2009-03-05 @ 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback