Sömnsvårigheter.

2009-01-20 @ 13:31:20
I natt tog jag en annan sömntablett för att se om den hjälpe, vad tror ni? Självklart inte..
Enda skillnaden var att jag vaknade tidigare & var jättetrött när jag väl vaknade.
Börjar bli riktigt irriterad på detta nu.

Idag ska jag städa hade jag tänkt mig, mår igentligen inte alls bra men blir bara irriterad när det ser ut som det gör.

Denna dagen är inte alls en bra dag, vet inte varför men känns inte bra helt enkelt.

Till helgen ska det bli riktigt roligt iaf :)
Ska kanske till Sara på fredag & sova där till på lördagen då vi ska till Falköping.
Mitt lilla problem är bara att sova borta när jag har dom här sömnproblemen. I vanliga fall när jag sover borta beror det på att jag har varit ute på krogen, då hjälper det mig att sova. Så blir det inte på fredag & då vet jag inte hur det går riktigt. Vi får se helt enkelt.

Nu är min "dress" klar iaf, har bara inte tagit mig ork till att ta kort på den. Kanske gör det senare..

Näh, detta är ingen bra "blogg-dag" för mig.. Nu skiter jag i detta & städar ist.

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback