Kär i en låt ?

2009-01-18 @ 20:45:11
Kan man bli kär i en låt? När jag hör den låten får jag fjärilar i magen (Vilket jag inte har känt på ca 2 år) Hel knäppt.

Well well, vad har hänt denna veckan då? Den har ju varit helt upp & ner kan jag ju verkligen säga..

I Torsdags var jag med Sara & firade hennes dag, det var mycket trevligt :)

Fredagen var en jag vet inte vad jag ska säga.. Ovanlig dag? Den började helt fel med att jag försov mig, sedan in till skövde för att göra en privat sak, efter det fikade jag & Malin hos Sara vilket var jättetrevligt.
Sen åkte Malin för att provjobba & jag solade lite innan jag åkte hem.. Väl hemma sov jag lite sen gick jag bort till Saloonen, vid 21.00 Kom Malin dit & hämtade mig för då skulle vi vidare på en fest..
Mer om det skriver jag inte, men kan ´säga att fredagen slutade som den började..

På lördagen var jag så sjukt trött att jag bara ville sova bort hela dagen, men det gick inte för att vi firade jul igår.. (Bättre sent än aldrig ;) )
Sömnsvårigheter som jag har ibland ledde till att jag kom i säng vid 4 tiden..

I natt hade jag det faktist riktigt riktigt jobbigt. Många minnen & fruktansvär saknad kom. Visst saknad känner jag varje dag.. Men denna, det var extremt jobbigt.
Alltid lika jobbigt när man förstår att man aldrig får/kan träffa honom igen. Saknaden kommer aldrig försvinna, den kommer aldrig bli mildare, det enda som händer är att man får lära sig att leva med den.

Idag är ingen bra dag alls, saknaden rör runt i hela kroppen så jag blir tokig snart + att det gör ont.
Något mer som gör ont är min jävla mage. Skit dag!

Veckan som kommer nu kan bli spännande.. Får se om jag är förbannad eller glad när denna veckan är slut, det återstår att se.

Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: Sara Prytz

Om du hänger med på Lördag så kommer din vecka att sluta skitbra!

2009-01-18 @ 20:47:58

Postat av: Anonym

Ja, hoppas att det går bara :D

2009-01-18 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback