Inget rumsrent inlägg

2009-01-26 @ 21:10:04
Idag är det måndag.
Var tänkt att jag skulle rida med Karin idag och sen kanske Sara skulle komma förbi lite..
Det blev inget av det tyvärr, kanske imorgon? Vore ju trevligt.

Som ni vet har jag svårt att sova. Då är det tur att msn finns & roligt folk är inne.

Hur hela konversationen blev som den blev har jag ingen aning om, men jag och min vän Johnny började skriva om att det är tur att man kan skita, vilket är sant. Om du inte tror mig så försök att inte skita på några dagar så får du se hur du mår..
Som tex, en del som blir förstoppade. Dom kan bli jättedåliga (detta är sånt man ser mycket inom vården) och skiten måste ju komma ut.
Jag skulle skoja till lite med ett otroligt dåligt skämt att det vore illa om skitkorven kom ut genom munnen.
Jag fick då reda på till min stora förvåning att det kan faktist hända. Johnny har nämligen sett det inom vården.
Så för fan gott folk, ser till att skit ordentligt. Annars får du spendera en vecka med att grovrengöra munnen..

Vi började senare diskutera människors kroppar.
Han tycker självklart att tjejer/kvinnor har de snyggaste kroppar medans jag tycker killar/männens.

Hans förklaring var att tjejer inte har lika mycket hår, snyggare form på rumpan, lagom långa, och att dom inte har ett stort paket mellan benen osv..

Detta kunde jag inte hålla med om så då blev mitt svar att : Killar ska vara håriga (dock ej för håriga), en kille med en tjejs rumpform är skitfult, måste ha en kille som är längre än mig själv, en lätt solbränd kille med muskler & snygg mage.. Det får verkligen mig att smälta.. Sen till männens könsorgan, jag kan hålla med om att en snopp varken är snygg/fin/söt.. Men den är bra att ha.
Kort sagt, I love boys.

Nu är inte denna bloggen någon sexblogg eller blogg som ska innehålla massa snuskigheter. Men idag var det ett undantag.

Inte nog med den knepiga dagen igår så pratade jag med Jessica nyss, helt plötsligt så bara hon skriker rätt i luren (Det lät som hon fick världens orgasm) När jag frågade lite osäkert vad hon sysslade med fick jag reda på att datorn fungerade.

Detta får bli bra för idag.

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback