Frågor & Svar

2009-01-26 @ 15:18:36
Har man inget bättre för sig så...

Skulle du vilja vara längre? Nej

Skulle du vilja väga mer? Nej

Skulle du vilja dricka dig full nu? Det är måndag och klockan är 15.00?

Kan du röra på öronen? Självmant? Nej.. Pilla på örat? ja

Kan du slicka dig på näsan? Vem vill göra det?

Kan du kolla i kors med ögonen? Ja

Kan dina föräldrar lita på dig? Oftast ja..

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Har inte testat.  

Kan du vara på fest utan att dricka? Om jag vill det så..

Kan dina vänner lita på dig? Vad är man för vän annars?  

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Om jag behöver det så..

 Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja, det klart?

Har du ett syskon? Nej jag har 0

Har du varit full den här månaden? Ja

Har du någonsin haft sex med någon? Sex? Vad är det för något?

Har dina föräldrar ljugit för dig? Säkert en vit lögn någon gång

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Detta förgyller min dag

Har du borstat tänderna den senaste timmen? Brukar inte borsta tänderna mitt på dagen

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Någon gång har jag säkert undrat det

Har du blivit påkommen när du har haft sex? Man får då aldrig vara ifred

Har du ljugit på någon fråga än då? Ljuga? Nej det brukar jag inte göra..

Vem älskar du? Vem? Vilka snarare.. Familjen/vänner/djuren

Vem hade du senast sex med? Det vill du bra gärna vilja veta va? ;)

Vem vill du bli full med? Den som vill?

Vem är den bästa artisten? Just nu - Lady gaga

 Vem pratade du senast i telefon med? Min papi

Vem är snyggast i världen? Har inte sett alla i världen ännu..

 Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Mami & papi

Vem är snällast i världen? Men jag har ju inte träffat alla i världen

Vem sov du med senast? Malin & Katrin

Vem såg du full senast? När jag tittade mig själv i spegeln

Vem vet allt om dig? Allt? Ingen..

Vem kysste du senast? Det vill du också gärna vilja veta va?

Vem kramade du senast? Sara

Vem kan berätta allt för dig? Den som vill

Vem kan du berätta allt för? Vill inte berätta allt för någon.

Vem hatar du? Hata är ett starkt ord, sen finns det vissa man kan störa sig på. Men hata? Ingen

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?  Två veckor

Har en dröm gått i uppfyllelse? En hel del, men inte alla.

Minimorötter eller pommes frites? Pommes?

Vad längtar du mest till just nu? 3 feb & 7 mars

Hur gammal har du tänkt bli? Brukar inte sitta och tänka på en speciell ålder direkt..

Vilken tv-serie är bäst? OTH

 Vad åt du senast? Pizza

 Höga eller låga strumpor?  Medellånga?

Vad är du mest rädd för i hela världen? Att förlora någon jag tycker om

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Om det inte finns något annat att läsa

Vad har du för färg på ditt påslakan? Svart & silver

 Är du mörkrädd? Som bara den

 Duscha eller bada? Bada, men har man inget badkar finns det inte så mycket att välja på.

 Sjunger du på toa? I duschen & säkert när jag är full

Vilken färg har din jacka? Tro det eller ej, men jag har fler än en..

 Använder du långkallingar? Jag bor på en gård...?

Är du höjdrädd? Som bara den.

Vilket land vill du åka till? Usa

Vad var det senaste som fick dig att skratta? Johnny, msn i natt

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, den var ju inte 100 år sedan direkt..

Har du fått någon komplimang idag? Nej L

 Har du varit med i en rättegång?  Nej, men tittat på..

Är du polare med grannarna? En del, vet knappt  vad jag har för grannar..

 Har du däckat/spytt för att du druckit?  Vad däckar & spyr man annars av? :S

 Hur bra är din syn? Ser det jag vill se

Har du sett din bästa vän naken? Vänner, och ja..

Vilket är de bästa bröllopet du vart på? ALLA två men det bästa var väl mami & papis

 Var är dina syskon just nu? Hade varit lättare att veta om jag hade något/några?

Vilken tid gick du upp i morse? Vid 11

Vad ska du göra i helgen? Byta filmer & köpa häst

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Love på dig!

När va du riktigt sjuk senast? Ca 4-5 månader sedan

Vad finns i din bakficka? Min morgonrock har ingen bakficka

 Har du färglinser? Har inga linser

Vad gjorde du kl 2 inatt? Försökte sova

Vad är det första du gör på morgonen? Klappar mina bebisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback