2009

2009-01-01 @ 20:05:04
Nu har vi ett helt nytt år framför oss.

Gårdagen spenderade jag hemma, var mycket trevligt och första gången jag firade nyår i detta huset. Lika bra att passa på då jag inte vet var jag bor om ett år.

Man kan bara hoppas på att det är ett bra år vi har framför oss, vid 00.00 slaget och folk skrek gott nytt år så kände jag bara hur tårarna kom och jag kände mig hur tom som helst, ska det föreställa bra tecken? :/

Nästa nyår hoppas jag inte att jag behöver fira själv, då vill jag faktist ha en pojkvänn att kunna pussa & krama om vid 00.00 slaget ;)

Vad som händer detta året återstår att se helt enkelt.

Imorgon ska jag gå på en "premiär"öppning för en saloon som ska öppnas här där jag bor, lite coolt sådär.. Bara att ta hästen & binda upp den utanför. ;P Kul att det händer saker även ute på landet.

På lördag ska jag in till stora staden Skövde för att fira katten som fyller 21, efter det blir det troligen utgång.

På måndag börjar mitt "nya" liv då jag ska detoxa mig och ändra mina gamla vanor.

Ser mycket goda förhoppningar för detta året ;)

Nu ska jag se parlamentet!!

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback