yr

2009-02-06 @ 12:16:18
Idag eller nu de senaste minuterna har jag varit nära på att svimma ett flertal ggr, så just nu sitter jag ner. Är nog det säkraste. Blir det inte bättre efter helgen antar jag att jag får ringa vc & få ett nytt recept på blodstillande.. Ska bara ta mig orken till att ringa & åka dit. Konstigt för handlar det om något roligt är det aldrig jobbigt, men så fort det handlar om sjukhus/vårdcentral blir allt helt plötsligt mycket jobbigare.

En låt jag lyssnar väldigt mycket på just nu är All ends med apologize.
Älskade den låten med One republic, men nu är den i lite "rockigare" version. Grym video, aningen lite för överskattad. Men det är ju som sagt musiken man lyssnar på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback